TREND SÍŤOVANÝCH SILONEK



Včera mě opět potkala jedna studijní krize a já se docela těším, až vám o tom budu psát, až bude po všem. Vlastně se obecně těším, až bude po všem, ať už to dopadne jakkoliv. Tenhle stres je pro mě něco strašnýho, tím spíš, že jde o ekonomii, který vůbec nerozumím a nemám pocit, že bych ty detailní věci nějak zásadně potřebovala k životu. Jasně, že je potřeba znát základ, vědět, jak co funguje a proč, ale milion grafů a vzorečků? Obdivuju každýho, kdo tohle zvládá a všem nám držím pěsti, ať už je zas zkouškový za náma. Já jsem dnes v rámci odreagování vyrazila do fitka, asi tak po půl roce (a to skoro nepřeháním!) a byla to pecka, na chvíli jsem uplně zapomněla, že se musím učit a prostě jen makala a dala svalíčkům (minimálně tomu zbytku, haha ale vtipný to není žejo) najevo, že zas přijde jejich chvíle. To už mě přivádí k tomu, abych vám prozradila, že od února se pouštím do série, kterou jsem po vzoru mý oblíbený youtuberky nazvala "Project Comeback" a bude to celý o tom, jak se chci vrátit tam, kde jsem byla a ještě někam dál. Nebo spíš jinejma směrama. A taky na to nejspíš nebudu sama - ale to se nechce překvapit. 

Dál už bych asi prokrastinovat neměla, takže popojem k outfitu. Na instagramu jste mi psali, že jste zvědaví, jak budu kombinovat Timberlandy, tak jsem vám hned ten první outfit nafotila. Kromě těhlech super stylovejch zimních bot (podotýkám, že v Office Shoes na ně teď mají 30% slevu a to mě právě rozhoupalo k jejich koupi) bych zmínila i zbytek věcí. Kabelku jsem dostala od mamky k Vánocům, protože jsem fakt potřebovala nějakou černou a kvalitní, šálu jsem ukradla příteli, protože se mi hodí k čepici, vzhledem k tomu, že je od stejnýho návrháře a ze stejný kolekce a síťovaný punčochy pod roztrhaný kalhoty, jsou myslím poměrně novodobej trend, co se teď začal různě objevovat a mě to fakt baví. Je to skvělej detail, co udělá z obyčejnýho outfitu neobyčejnej a podle mě to vypadá fakt dobře. Co myslíte vy?





































Parka, rolák, kalhoty - H&M / kabelka - MANGO / silonky - TEZENIS / boty - TIMBERLAND (OFFICE SHOES) / šála a čepice - MCONCEPT LUKÁŠ MACHÁČEK / prstýnek - CALVIN KLEIN

0 comments: