NEMLÉKO NA HIT-HITU

Pamatujete si, jak jsem před pár týdny psala, že mě baví možnost pomoct někomu v jeho podnikatelských začátcích? Na tom principu stojí Start-up články v rámci Elite Bloggers - na ten aktuální projekt mám v levém sloupci banner - a já jsem se rozhodla takhle podobně podpořit i Nemléko. Pár, který za výrobou Nemléka stojí, mě oslovil s prosbou o pomoc, protože na instagramu našli moji fotku z Náplavky, kdy jsem byla uplně vedle z toho, že jsem Nemléko (a jejich levandulové smoothie) objevila. Abyste věděli, o co vlastně jde, je to přesně to, jak se to jmenuje. Nemléko. 

Respektive rostlinná a čistě přírodní alternativa mléka klasického.

Rostlinných mlék se vyrábí poměrně hodně, ale když se někdy podíváte na složení, těžko budete spokojení - většina jich obsahuje různé emulgátory, zbytečné nezdravé tuky a látky, které se zdravými nic společného nemají. Nemléko právě všechny tyhle trable řeší. Je tvořené převážně datlemi a mandlemi a je to lahoda! Mandlové Nemléko je husté, krémové a neskutečně výborné. Díky úspěchu na trzích a celkově rozjetého projektu přišla Amálie s Davidem s nápadem na další varianty - ve vybraných obchodech si už teď můžete pochutnat na Nemléku s příchutí Iced Coffee nebo Vanilka (a ta je prosím vrcholem dokonalosti!). No a na Hit-Hitu, což je portál na podporu začínajících projektů, už pár týdnů běží kampaň na zahájení výroby MAKOVÉHO NEMLÉKA. Vím, že je mezi vámi spousta takových, kteří rádi podporujete lokální výrobky, kreativní projekty a tenhle směr vás prostě bere, takže věřím, že společně Nemléko dostanem tam, kam je potřeba! Podpora spočívá v zakoupení Nemléka "dopředu". Zaplatíte teď a pokud se vybere dostatek peněz, výroba bude zahájena a vámi vybraný balíček se k vám dostane. Pokud se na cílovou částku nedosáhne, peníze vám budou samozřejmě vráceny. Podobě fungovala i rozjížděcí kampaň na diář Doller, o které jsem vám psala před rokem a kousek a podívejte - o klucích a jejich motivačním diáři je slyšet všude možně! Já doufám, že to stejné se povede i Amálce a Davidovi. Já jim moc držím pěsti, tak je držte se mnou a podívejte se SEM a pomozte jim k cíli - odměnou vám bude pozdější slast vašich chuťových buněk, slibuju!



0 comments: