NOT NEW BUT SNOWY



Dnes jsem vás tady plánovala vítat u novýho designu, heh. Bohužel jsem ale uplynulý tři hodiny strávila tím, že jsem nahodila ten novej nachystanej, kterej se vzápětí celej podělal a uplně celej blog rozhodil naruby. Takže jsem to celý složitě vracela zpátky a stejně si nejsem jistá, jestli teď funguje všechno tak jako původně. A samozřejmě jsem ty tři hodiny potřebovala mnohem víc věnovat učení, takže jsem teď pěkně vzteklá a ve stresu. Grrrrrr. Design se tedy odkládá až po státnicích a až budu mít nějakýho schopnýho pomocníka, protože tohle teda nevyšlo. Mrzí mě to, ale nedá se nic dělat. ukážu vám teda aspoň ten zachumelenej outfit, ze kterýho radost mám. Když nám totiž v pondělí na snídani začalo hustě sněžit, bylo nad slunce jasný, že budem fotit - protože co je víc než fotky v chumelenici? Hrozně mě bavilo jak to focení samotný, tak i výslednej materiál a tak už vás nebudu zdržovat dalšíma řečma a šup na fotky! Dole mi pak určitě dejte vědět, jak se vám to líbí!




























Bunda - STRADIVARIUS / svetr - TEZENIS / kalhoty - FREDDY / triko - ZARA / batoh - MANGO / boty - CONVERSE / čepice - MCONCEPT BY LUKAS MACHACEK / červený linky - NYX, DOUGLAS

0 comments: