UPDATE

Pár dní tu bylo pusto-prázdno, což rozhodně není zvykem a já se dnes proto hlásím s pár na sebe nenavazujícíma informacema, který momentálně ovlivňujou mě a tím pádem celej blog.
  • V první řadě vám ještě jednou strašně děkuju za všechny hlasy, který mě poslaly do TOP10 i za ty další, který tentokrát stačily "jen" na osmý místo. Jak jsem ale řekla už před týdnem, mojí osobní výhrou byla právě ta TOP10 a jsem za to neskutečně vděčná. Ke galavečeru se ještě vrátím v klasickým Days in pictures, takže teď bych dodala jen tu nejdůležitější věc - když jsem viděla, jak strašně se ten online svět posouvá dobře a jak ohromnou máme ze všech stran podporu, cejtím se nakopnutá a namotivovaná víc než kdy dřív a už padlo rozhodnutí, že začnu víc točit, ať to posunu zase o kousek dál.
  • Jako projev svých díků pro Vás chystám minimálně dvě vánoční soutěže s krásnejma a hodnotnejma dárkama a plno slevových kódů. Na Woodies jste podle všeho nakoupili docela dost, proto jsem pro vás dostala ještě další kód! Aktuálně je na web sleva 30% k příležitosti Black Friday a s kódem "dombydombf" dostanete ještě o kousek víc a to 35%. Takže neváhejte, já si nakoupila dopředu už i pár dárků na vánoce a mamka s bráchou jsou online právě teď :D.
    Na www.danielwellington.com můžete ke slevám na Black Friday přidat ještě navíc 15% s kódem "dombydom" a věřte mi, že levnějc ty hodinky už sehnat fakt nejdou!
  • Další důležitou informací je to, že v budoucích dvou měsících nejspíš nebudou přibývat články obden, jak jsme si tady všichni zvykli, protože mě čeká šílený množství důležitejch věcí a pokud někdo nevíte, jak se rozčtvrtit, bude muset jít občas blog na druhou kolej. Hoří mi totiž termín odevzdání první části diplomový práce, do toho potřebuju stihnout pár předtermínů a začít se učit na ekonomický státnice, který mě čekají hned po Novém roce. K tomu poloviční úvazek v práci, škola, cvičení a v neposlední řadě něco, co zabere taky spousty a spousty hodin - stěhování do novýho bytu na druhej konec Prahy. Bude toho spousta a netušíte, jak moc se těším, až to v půlce ledna všechno skončí a já vyrazím veškerý napětí vyjezdit na italský svahy, yes! Doufám teda, že mi nebudete mít za zlý, že tady nebude tak rušno jako doteď a já slibuju, že vám to potom všechno bohatě vynahradímčlánkama, videama a vším, co vymyslím.
  • Faktem je ale i to, že mě během následujícího měsíce čeká hned několik naprosto bombovejch aktivit a výletů, na který vás rozhodně chci vzít s sebou aspoň formou fotek a právě i těch videí, ať to trochu oživíme.
  • Všem taky děkuju za ohlasy na vlasy, na blogu převažují negativní, na instagramu pozitivní a já to vidím každej den jinak. Přesto jsem ráda, že jsem do toho šla a jsem zvědavá, jak se to bude vyvíjet dál.
  • A jako poslední bod bych ráda zmínila jednu věc, která mi docela vzala chuť cokoliv psát a přidávat. Při chystání na Blogerku roku mi totiž přišel následující komentář: 









z čehož se mi, myslím naprosto logicky, udělalo zle a nechápala jsem, jak tohle může někdo napsat, byť pod anonymem. Myslím, že jste si tady všichni stačili všimnout, že zveřejňuju i negativní komentáře, kritiku a kolikrát i útoky na svojí osobu. Pokud se ale jedná o něco, co je až sprostý a nechutný, nemám důvod to povolovat a dávat něco takovýho na svůj blog. To by snad měl pochopit každý a jestli je adekvátní reakcí takováhle výhružka, tak nevím, v jakým světě to žijeme.

To by tedy bylo ode mě pro dnešek vše, teď mě čekají tři dny nad diplomkou, vám sem hodím jeden předchystaný jídelní článek a v pondělí se snad můžete těšit na oblíbený Days in pictures. Mějte se krásně a už po miliontý:

děkuju, že tu se mnou jste! <3

0 comments: