FULL DAY OF EATING AND PROPER SNACK TIPS



Jídelní články jsem poslední dobou trochu vynechávala. Pravdou je, že to je prostě tím, že jsem se ještě nesžila s novým pracovním režimem a nedokázala si najít systém v tom, jak si jídla plánovat a chystat. Snažím se teda jíst tak nějak intuItivně, necpu se ničím nezdravým, ale momentálně si nic nepočítám, nevážím ani nejdu žádným konkrétním výživovým směrem. I tak jsem si ale řekla, že by bylo fajn vám zase po nějaký době ukázat, jak můj den plnej jídla momentálně vypadá. 
Myslím, že jím míň, než jsem jedla, když jsem byla víc času doma. To jsem totiž měla pravidelně i dopolední svačiny, na který v práci nestihnu ani pomyslet a už vyrážím na oběd. O víkendu je to zase tak, že spím dlouho a dopolední svačina se mi tak mezi snídani a oběd nevejde. No a dneska Vám ukážu právě takovej víkendovej den.
Ke snídani si se železnou pravidelností dělám banánový lívance. Tady zrovna s rozehřátým lesním ovocem a sklenicí 100% džusu. Džusům jsem se dlouho vyhýbala, protože jsem žila v tom, že jsou plný éček a přidanýho cukru. Z tohohle omylu jsem ale byla nedávno vyvedená a nedá mi to to s vámi nesdílet. Do 100% džusů je totiž podle evropských zákonů zakázáno přidávat jakýkoliv barviva, cukr, dochucovadla nebo konzervanty. Jsou čisté, přírodní a plné vitamínů. Pokud tedy nestíháte svačiny a nesníte tak denně doporučené množství pěti porcí ovoce a zeleniny, jsou právě džusy (nebo pyré) skvělou variantou, jak do sebe dostat potřebné vitamíny. A navíc je to dobrota!

K obědu jsem si upekla batátový hranolky a mamka mi nachystala moje milovaný hovězí s fazolkama. To já můžu. Na kuřecí a krůtí maso mě moc neužije a doma si ho odmítám dělat, nějak se mi to přejedlo, zatímco tohle je pro mě nebe v puse!



Odpoledne jsem vyrazila s psíčkama na dlouhou procházku a na cestu jsem si vzala další dávku vitamínů - kapsičku pyré. Nebaví mě chystat si svačiny, nosit si krabičky a i ta mandarinka se mi v tašce často pochroumá, takže kapsička pyré je perfektním řešením. Prostě správná varianta svačiny, takže se jí určitě budu dál držet.

Doma pak ještě padly slaný lívance s vajíčkem, avokádem a lososem s další trochou džusu.

A k večeři moje oblíbený míchaný vajíčka, okurka a žitnej chleba s kozím sýrem a cibulovým kořením. Už tenkrát ve videu jsem vám říkala, že tohle jídlo jím skoro každej den, stejně jako ty banánový lívance. Víc experimentovat začnu až po novým roce, když budu mít v novým bytě troubu. Toho se fakt nemůžu dočkat!

0 comments: