ALL BLACK BUT MY HAIR

Tak vás zdraví blonďatá Domča. To tu ještě nebylo! Opět jsem se svěřila do rukou Elišky v Salonu Petra Měchurová a opět jsem odešla s jinou hlavou, než jsem dopředu počítala. Přesně jako minule, když jsme šli s Kubou na šedo. Chtěla jsem udělat balayage jako jsem měla předtím, akorát to vytáhnout co nejvýš, abych to měla víc blonďatý než hnědý. Nakonec jsme se s Eliškou dohodly, že nejjednodušší to bude odbarvit celý a ten odrost tam pak dodělat. Mělo se to udělat všechno najednou, ale to bych nebyla já, abych zas v průběhu nevymyslela změnu. Vždycky jsem totiž chtěla vědět, jak budu vypadat blonďatá a tak jsem si tu možnost nemohla nechat ujít a přišla jsem s tím, že to necháme na nějakou dobu takhle, ať si to vyzkoušim a až se mi udělá odrost, tak namícháme co nejpodobnější hnědou a uděláme ten odrost větší a roztahanej. 

Kdybyste viděli výrazy mýho obličeje, když mi Eliška fénovala hotovou hlavu! 

Byla jsem z toho uplně vedle, nervózně jsem se kroutila, dělala na sebe do zrcadla obličeje a koutkem oka pokukovala po Kubovi, kterej s tím nesouhlasil a hlasitýma povzdechama to dával najevo. Nejsem to já, je to strašnej nezvyk. Ale víte co? Neuvěřitelně mě to baví. Rozpuštěný i v drdolu a jsem hrozně ráda, že jsem to hecla a zkusila to. Uvidíme, jak to dopadne s doděláním odrostů, třeba si na to zvyknu natolik, že budu chtít zůstat takhle. Co na to říkáte vy? Jsem strašně zvědavá na reakce!

Co se týká outfitu, šla jsem po dlouhý době do černočerný kombinace, vytáhla jsem z úložnejch krabic kožený bikery z Alda, letos naposledy vyvenčila křivák brrrrr a natáhla nový koženkový kraťasy s vysokým pasem, který dost dobře prodlužujou nohy a oblíbený tričko Cheap Monday z Woodies. V tomhle stejným designu jsem si včera objednala i mikinu a vy můžete taky - na všechno tam máte ještě do čtvrtka slevu 20% s kódem "domfans".

Jacket - Pull and Bear / top - Cheap Monday via Woodies / shorts - Tezenis / shoes - Aldo / bag- Matt&Nat via Urbanlux

0 comments: