KHAKI AND BURGUNDY STRIKE AGAIN

Existujou víc podzimní barvy než khaki a burgundy? Podle mě teda ne. Tyhle dvě barvy jsou pro mě jedním z důvodů, proč mám ráda podzim. Přesně takovýhle outfity bych mohla nosit každej den, jsou totiž maximálně pohodlný, nikde nic netlačí ani nepne a zároveň jsou stylovýOversized šaty ze Zary jsou navíc mým nejmilejším přírůstkem v šatníku za poslední týdny a trošku mě mrzí, že je nevidíte v plný kráse. Nicméně i kombinace s kabátem a šálou jim sluší, že jo? No a choker nosím ke všemu, k čemu se aspoň trochu ladí a považuju ho za nejgeniálnější doplněk.

Co se týká aktuálního období, mám všeho plný kecky a mám obavy, že tohle nabitý a stresový období bude trvat asi tak do února. Mám pocit, že mi u zadku hoří asi deset koudelí, protože jsem si toho nabrala fakt moc. Zkombinovat psaní diplomky, učení na předtermíny, přípravu lednový státnice, práci, realizaci projektů na blog a k tomu cvičení a nějakej osobní život je NEMOŽNÝ. Některý body teda stále odsouvá a pokaždý, když chci na chvíli vypnout a jen tak ležet, nějakej šotek v hlavě mi připomene, co všechno mě čeká a jak strašně nestíhám. Jsem z toho tak na nervy, že se mi nálady střídaj jak horská dráha a k tomu mám zablokovaný záda. Skvělost, fakt že jo :D. Doufám, že vy se máte líp, ale možná mě trochu klidní, když se se mnou někdo podělíte o informaci, že jste na tom s časovým vytížením podobně...

Coat - Pull&Bear / dress - ZARA / scarf, shoes - H&M / bag / MATT&NATT via URBANLUX

0 comments: