CULOTTES IN WINTER





 Po osobnějším minulým  článku (kde vám všem mimochodem STRAŠNĚ MOC DĚKUJU za nádhernou odezvu, jste nejlepší!!) se zase hlásím s outfitem. A to rovnou včerejším, přestože v zásobě mám asi 3 starší. Z tohohle jsem ale tak nadšená, že mám potřebu vám ho ukázat teď hned! O tom, že marně sháním černý culottes jsem vám už psala. O tom, že je Kuba naprosto nesnáší, jsem vám psala taky. Umíte si teda asi představit, s jakým nadšením mi fotil právě tenhle outfit. Vyrazili jsme na snídani a do fitka - klasický víkendový dopoledne - a nebylo deset minut, během kterých by na ty kalhoty nehodil ošklivej pohled, nezakroutil hlavou nebo mi neřekl, že je to FAKT HRŮZA. Já je ale mi-lu-ju. Jejich pořízení byl risk jak blázen, protože když jsem je nenašla nikde v kamenným obchodě, několik týdnů jsem je obhlížela na mým oblíbeným Woodies, kde jsem je při poslední objednávce na poslední chvíli přihodila do košíku, protože byly ve slevě a bylo posledních pár kousků. K mýmu překvapení a nadšení mi seděj naprosto dokonale a já jsem fakt ráda, že se mi konečně podařilo sehnat něco, co mám na wishlistu už pár měsíců. Vím, že většina z vás na tenhle typ kalhot moc není, ale stejně jsem zvědavá na vaše reakce - snad se vám budou líbit aspoň podzimně probarvený fotky.

Jacket - Pull&Bear / turtleneck, bag - LINDEX / culottes - WEMOTO via WOODIES / shoes - ADIDAS / lipstick - UMA COSMETICS

0 comments: