HAPPY MORNING

Ráno dělá den, to přece slýcháme ze všech stran. Stejně tak, že snídaně je základ dne. Někdo to tak nemá, stačí mu se vykopat z postele pár minut před odchodem do práce a ke snídani si dát jen kafe a jako první jídlo mít oběd. NE-CHÁ-PU. Vzhledem k tomu, že pro mě rozhodně platěj právě ty první dvě zvýrazněný věty, bylo jasný, jaká bude moje odpověď na nabídku, jestli bychom s Kubou nechtěli nafotit fotky ke kampani #happymorning od českého zastoupení Happy Socks. Naše rána totiž miluju, už několikrát jsem Vám tady psala, že v podstatě žiju pro rána a večery. Ráno hraje hlavní roli probouzení se vedle drahého a na stejnou úroveň bych postavila i snídani, patřím totiž přesně k těm lidem, co se na další snídani těšej od chvíle, kdy jednu dojedí.
Šťastný ráno je pro mě:
  • Když nezaspíme a nikam nemusíme spěchat. 
  • Když si dáme snídani v posteli a pak vyrazíme do fitka na společnej trénink. 
  • Když se můžem po probuzení dobu tulit. 
  • Když Kuba ještě pospává a já mezitím smažím banánový lívance a z postele se rozespalým hlasem ozve "jééé, to voní!"
  • Nebo i to, kdy sice musím brzo odejít, ale při puse na rozloučenou mě Kuba ještě strhne k sobě do postele a rozcuchá mi vlasy aby mě ještě naposled pořádně potulil než mu uteču
Někdy spolu u snídaně koukáme na videa, někdy sjedeme instastories našich známých a někdy jen tak pokračujeme v tématu, co jsme načali v noci v posteli a u kterýho jsme usnuli. Ty naše rána jsou pro mě prostě nej a pokaždý si uvědomuju, jak jsem vděčná, že mám to štěstí budit se tak šťastná. Další varianta božího rána je, když mě probudí to, že mi na zádech zničehonic přistane 8 psích tlapek, to je zase jinej příběh, ale o nic míň krásnej. Ty nejlepší rána jsou prostě ty, kdy nejsem sama. 
A co vy? Jste taky v týmu "ráno dělá den" a co Vám udělá to ráno nejhezčí? 





0 comments: