PINK VESPA

Sice mám v zásobě ještě několik outfitů z teplejších dnů a s blonďatou hlavou, nicméně z těhlech fotek jsem tak nadšená, že Vám je chci ukázat jako první. A taky proto, že musím dát za pravdu všem, co říkají, že šedá na vlasech vůbec nedrží, protože po jednom mytí je jí opravdu velkej kus dole a to je pěkná škoda. Tady si ji ale můžete prohlédnout ještě v té nejčerstvější podobě a myslím, že to dokonale ladí právě s růžovou Vespou, kterou jsme si s Kubou půjčili na vyjížďku od jeho ségry. Připadala jsem si na ní jak někde na prázdninách nebo ve filmu a hrozně jsem si těch pár minut užila. Logicky mě teda napadlo u ní i vyfotit outfit. Ty kalhoty a bundu jsem neměla na sobě snad několik měsíců, protože jsem se jednou nechala u Kuby doma ve skříni a pak jsem je zuřivě hledala všude možně a nechápala, že jsem schopná ztratit nejlepší černý kalhoty, co jsem kdy měla. To jsou ty problémky, když přebýváte na několika místech zároveň. Vagabondy nosím prakticky neustále a rozhodně mě nepřestávají bavit a to samé platí i pro choker. Specielně tento vázací, který jsem našla na Aliexpressu, stál asi dolar a přišel mega rychle (kdyžtak odkaz TU).
Tak mi schválně dejte vědět, jak se Vám to jako celek líbí!

Jacket, top - PULL&BEAR / pants - ZARA / shoes - VAGABOND via WOODIES / choker - ALIEXPRESS / watches - DW / ring - CALVIN KLEIN / lipstick - RIMMEL 120 CUTTING EDGE 

0 comments: