CULOTTES ONCE AGAIN

Vzhledem k tomu, jak strašnou čočku jsem dostala minule (TADY), když jsem publikovala outfit s těmahle kalhotama, rozhodně jsem dnes připravená na další dávku negativních reakcí, oproti minule jsem proti tomu obrněná i právě díky tomu, že s tím počítám. Můj kluk tyhle kalhoty taky nesnáší. A i já uznávám, že dvakrát lichotivou postavu nedělaj. Ale bavěj mě, fakt strašně moc, takže jsem využila pár posledních teplých dní a nějakej ten týden zpátky je zas vyvenčila. Místo crop topu jsem do nich ale zahrnula obyčejný bílý triko, přidala svý oblíbený Stany s růžovou patou, ke kterým jsem sladila i rtěnku a kabelku. Myslím si, že na fotkách je zas krásně vidět, jak spokojená jsem, což odráží přesně to, jak šťastný období teď mám. Čeká mě snad (ťuk ťuk ťuk) nová práce, za pár týdnů stěhování s drahým z garsonky do mnohem většího bytu, změna fitka, ještě pár výletů, naprosto skvělý kampaně a dokonce se i těším do školy. Bude to sice obrovská spousta změn po těch klidných příjemně proflákaných prázdninách, ale když na to člověk není sám, tak se není z čeho stresovat, ono si to nějak sedne a bude to paráda, věřím tomu a v tom je ta síla!
Tak Vám přeju, ať jste často tak vysmátý, jako jsem já na následujících fotkách a budu se těšit na Vaši zpětnou vazbu k celýmu outfitu!

PS: Nějakej tip, kde sehnat uplně basic černý culottes? DĚ-KU-JU!

Top, earrings - H&M / culottes - ZARA / shoes - ADIDAS via FOOTLOCKER / bag - MUMRAY / lipstick - UMA COSMETICS

0 comments: