ANOTHER WEEK IN A LOT OF PICTURES (VII.)

Jak jsem měla cca dva týdny zpátky období, kdy se mi nic nechtělo, měla jsem pocit, že se nic zajímavýho neděje a že ani nemám co sdílet - prostě to klasický depka období, tak teď je to vlastně uplně naopak. Nejen že mám pořád dobrou náladu, ale taky vymýšlím spoustu aktivit a výletů, větších i menších životních změn (třeba fitko a bydlení, uaaaa!), užívám si každou chvilku, blbnu, otevřeně si povídám a samozřejmě se mi hromadí spousta fotek. Dnes bych Vám teda ráda ukázala smršť random záběrů z uplynulých cca dvou týdnů, kdy byla kromě jiného taky spousta krásných blogových akcí, o které by byla škoda se nepodělit, protože moc dobře ze statistik vím, jak rádi do tohohle "zákulisí" nakoukáváte!

Trávila jsem zas několik dní v Hradci, kde mě nic netěší víc, než přítomnost těhlech dvou lupínků a vždycky nechápu, jak bez nich můžu v Praze fungovat. Asi je to tím, že tady na ně prostě nejsem zvyklá, tak mi tolik nechyběj, nicméně mám takové tušení, že s větším bytem přijde i víc možností na jejich převážení a v Hradci se strhnou zuřivé hádky o tom, kdy si je budu moct s sebou půjčovat. Protože zatímco já to bez nich v Praze pár dní vydržím, hradecká domácnost se možná během pár dní bez nich zcela rozpadne :DD.

Vzácný moment se sojovým chai latte, který jsem neměla několik měsíců a nejspíš zas mít nebudu. Je to sice pořád moc dobrý, ale už jsem si na tuhle mega sladkost odvykla a skvěle mě uspokojí sojový latte, což je jedině dobře i z kalorickýho hlediska, protože chai tea je taková malá svíčková :D

Z blogových akcí musím vypíchnout třeba krásnej pin-up piknik pod Žižkovskou věží, kdy jsme si  s holkama ještě stačily užít krásnýho teplýho počasí, vyfotit polaroidy, ochutnat sushi a oldschool popcorn a následně jsme se celá skupina přesunuly do našeho Hubu, kde večer pokračoval filmovou nocí!

Snídaně pro mě nově velmi často znamenají zelený smoothie, jehož základními ingrediencemi jsou banán a špenát a strašně mi to vyhovuje.

Další blogerský event, tentokrát představení vánoční (!!!) kolekce značky L'Occitane. No a na fotce sestry v triku alias Domča s Brixi, jestli to někdo nepoznal.

Adventní kalendář plnej miniatur si u mě už zamluvila moje mamka. Ještě jí k tomu seženu nějaký uhlí a mám dárek k Mikuláši.

Dámskou vůni s přívlastkem nepolapitelná jsem si nechala já.

Kubova ode mě dostal jejich skvělou voňavku, která na předváděčce zvítězila u všech na plné čáře, protože je fakt parádní.

S holkama jsem si po akci zašly na limču a polívku do Kare, kde jsem byla uplně poprvé.

A já pak místo hlavního chodu pokračovala do My Raw café, protože když potřebuju zasytit na delší dobu, mám chutě a potřebu kvalitních ingrediencí, je tohle prostě to místo, kde vždycky skončím. A vždycky si dám degustační mix 4 miniporcí dortů, protože pro jeden se nikdy nejsem schopná rozhodnout.

Selfíčko na objektiv 45mm :DD

Ještě tmavovlasej Kuba a pár mých oblíbených fotek.

Oslavili jsme i Kubovy narozeniny a kde jinde si dát slavností oběd než v Dishi. Jediným zklamánám bylo, že zrovna neměly batátový hranolky. Vyzkoušeli jsme tak jejich klasicky hranolky a pak fit-hranolky, který teda se slovem fit neměli společnýho o nic víc než už zmíněná svíčková, protože byly se slaninou a politý javorovým sirupem. Ale výborný, co si budem povídat, že jo...

Protože obyčejný materiální dárky mě už tolik nebavěj, snažím se k tomu navíc vždycky vymyslet i nějakej zážitek. Akorát si s každou další blížící se příležitostí nadávám, že jsem už vypotřebovala tolik dobrých nápadů a že nic lepšího už nevymyslím. Tentokrát padla volba na dvě hodiny v soukromý vířivce s infrasaunou a pro Kubu to bylo do poslední chvíle překvapení, což mě na tom bavilo asi uplně nejvíc.

Protože ale bylo ten den totální vedro a my se ještě přehřáli v tý vířivce, nutně jsme pak museli na něco studenýho. Nejdřív padla volba na Angelato, kde jsem si dala nejlepší kombinaci ever - levanduli a slaný karamel.

A pak na acai v Cacau. Co na tom, že byl čas večeře.

Další pěknou blogovou akcí bylo pozvání na VIP otevíračku nového Douglasu v Palladiu, kde je ta prodejna opravdu obrovská, nádherná a najdete tam snad všechno, co byste jen mohli shánět. 

No a ten dort?!

Co se mi ale líbilo nejvíc byl právě obří stojan s NYX kosmetikou, kde bych byla schopná strávit x hodin a zkoušet jeden produkt vedle druhýho.

Nějaký úlety tady..

A taky nový oblíbenci!

Novým oblíbencem je pro mě taky tahle proteinka. Zkouším jich teď docela hodně, protože Vám chystám porovnávací článek a zatím je mým chuťovým favoritem právě značka Combat Crunch a příchuť birthday cake.

Další ze série narozeninových oslav.

A na závěr dokonalá kolekce Pandory (New Vintage) a ukázka toho, jak můj kluk umí krásně fotit.

0 comments: