MR AND MRS GREY / SALON PETRA MECHUROVA

Ahoj kulišáci! Nevím, jak vítáte sobotu vy, ale my s Kubou jako šedivovlasá dvojka pěkně nad lívancema a čeká nás zas po dvou dnech volna fitko. Důležitá informace je zde tentokrát ale ta ŠEDIVOVLASÁ i když ty lívance zněj taky dobře. Pár týdnů zpátky jsme se totiž rozhodli, že je zas čas na změnu a že půjdeme oba pořádně na blond. Kubovi se stýskalo po tý platině, co měl před rokem, když jsme se poznali a já už jsem měla pěkně velkej odrost a chtěla jsem být zas víc blondýna. Na základě toho, že se Kuba několikrát zúčastnil Akademie v Salonu Petry Měchurové, kde dělal modela pro nové kadeřníky a vždycky přišel s parádně udělanou hlavou, rozhodli jsme se tam objednat oba i na tuhle větší změnu. No a až na místě jsme se vlastně s odborníkama dohodli na tom, že to vezmem trošku originálnějc a půjdem do šedivý, která se postupně do tý blond tak jako tak vymyje. To byla teda zkrácená verze. Teď se mnou pojďte proletět fotky, dozvědět se víc o salonu, vidět Kubu s kuřátkovsky žlutejma vlasama, a pak samozřejmě nás oba ve výsledný podobě. Jsem zvědavá, co na to řeknete! Já mám třeba pocit, že můj odstín vypadá na každý fotce / každým světle / v každým zrcadle úplně jinak, haha.


Salon Petry Měchurové jsem znala jen z Kubova vyprávění o té výukové akademii, kam se často hledají dobrovolníci pod ruce nových kadeřníků a ze který přišel vždycky spokojenej. Mě by asi samotnou od sebe nenapadlo si vybrat salon s tak luxusním vzezřením a atmosférou. To by ale byla určitě chyba, moc dobře si totiž pamatuju, jak jsem v Hradci chodila do samých zapadákovů a celou dobu se klepala strachy, s čím na hlavě odejdu. Zatímco když jdete do pořádnýho salonu, kterej má dobrý jméno a vypadá to tam překrásně, je jasný, že Vás obavy minou obloukem, protože tady každej ví, co dělá a proč to tak dělá. Proto nám vůbec nedělalo problém změnit plán z blond na šedou, protože stačila krátká debata s Eliškou a Kubou, kteří se nás ujali a strávili s náma moc milej den a bylo rozhodnuto. Hrozně ráda jsem se ocitla v rukou někoho, s kým se stylově ztotožňuju, Eliška má totiž super cool zrzavý háro a tetovačky, navíc bylo od začátku vidět, že je do práce nadšená a málem mě přemluvila ještě na další experimenty. Ty ale radši až někdy jindy.

Nejdřív samozřejmě nutnost fotek PŘED...

A šlo se na to!

Během působení odbarvovače jsem stihla vyfotit Kubu PŘED, sebe během :D a taky salon, který jste viděli o kousek výš.

Tady byly potřeba hned čtyři ruce, aby to bylo na hlavě co nejrychlejc a nejrovnoměrnějc.

Takhle krásný jsme chvíli byli :DD

A takovýhle kuřátko byl chvíli Kuba. Mazec, co?

Mně se na odbarvený vlasy dala šedivá barva aaaaaa bylo to.

První selfíčka, klasika. Tady to třeba vypadá v tom umělým světle modře...

A zatímco Kubovi působila na hlavě jeho světlejší šedá, skočila jsem nám do Palladia pro kafe. Představte si, tu situaci, kdy vysvětlujete baristovi, proč chcete na kelímek napsat pan a paní Greyovi. Tududum.

Mezitím byl Kuba obarven, vysušen a ostříhán a mohli jsme tak po pěti hodinách vyrazit ven vyfotit výsledek a taky se konečně najíst.

Tuhle fotku miluju!

A na týhle je ten odstín asi nejvíc reálu odpovídající.

Stříbrňák můj.

Ták có? Jak se Vám líbíme?

0 comments: