JUSTIN BIEBER MERCH



Jsem tu s dalším outfitem! Tentokrát tahám fotky ze zásob ještě před začátkem učícího období, naštěstí jsem byla pilná a věděla, že musím nafotit něco dopředu, protože pak v tom všem stresu nebudu mít na nic pomyšlení. V outfitu vás teda tentokrát mohou opět dráždit holé kotníky, nicméně tenhle den to ještě taková hrůza fakt nebyla a teď už nosím zásadně teplý boty :D. Na sobě mám tričko z merch kolekce Justina, který mi Kuba objednal společně s věcma, co si bral pro sebe, mikinu ukořistěnou v italským Tezenisu a italský jsou vlastně i kalhoty. Ty jsou teď asi mý uplně nejoblíbenější, hoděj se ke všemu, jak takhle sportovně, tak i ke státnicím. Adidas slipony se mi v první fázi nelíbily a nakonec jsem je samozřejmě musela mít taky. Vzhledově je miluju, ale pohodlný mi teda moc nejsou, mám nějaký divný nohy asi. 
V minulým článku jsem víc potřebovala informovat o mých "zážitcích" a dnes bych se teda konečně ráda zaměřila i na ten novej design. Je to poměrně velká změna, jak úvodní strana, tak lišta, šířky, fonty - samý novinky. V rámci toho, že díky liště se trochu zúžil prostor na fotky, jsem se rozhodla ty outfitový dávat i vedle sebe, jak vidíte níže a zajímalo by mě, jak se vám to líbí - ne teda ty fotky vedle sebe, ale design jako celek. Já jsem ráda, že jsem opustila tu šablonu, co teď má víceméně většina blogů a když člověk nevidí logo, tak skoro neví, u koho zrovna je. Je to pro mě teda docela šok a změna, ale jsem ráda, že jsem do toho šla, už to bylo potřeba. Tak se budu v komentářích těšit na vaše reakce :))























Parka, triko - H&M / mikina - TEZENIS / kalhoty - BERSHKA / boty - ADIDAS (WOODIES) / kabelka - MANGO OUTLET

0 comments: