THE COOLEST COAT EVER

Konečně se soutěže přesouvají i na instagram a já mám čas vám ukázat fotky v mým novým a bezkonkurenčně nejvíc cool kabátu, kterej jsem kdy měla. Věděla jsem, že si letos konečně pořídím nějakej kabát ze Zary, protože jsem nějakej každej rok na někom obdivovala a nakonec jsem si odnesla dva, jeden klasickej dlouhej šedej a pak tenhle béžovej oversized s nášivkama, kterej mě baví uplně vším - barvou, střihem, designem. Zkombinovala jsem ho poměrně jednoduše, protože jedině tak správně vynikne, k legínům jsem vzala dlouhou košili s crop mikinou mý oblíbený značky Cheap Monday, kožený boty z Alda a největší kabelku, co mám, protože je skoro bezedná. Taky už jste mohli zaregistrovat, že mám dobarvenej ten přirozenej odrost a tady na fotkách je to konečně pořádně vidět a já jsem s tím strašně spokojená, jsem to zas mnohem víc já.
Určitě mi dejte v komentářích vědět, jak se vám to líbí - kabát i vlasy :)))

www.danielwellington.com teď nabízí kromě hodinek i náramky a na obojí pro vás stále (do 15.1.) platí sleva 15% při zadání kódu "dombydom".

Coat - ZARA / long shirt - LINDEX / crop shirt - CHEAP MONDAY via WOODIES / leggins - TEZENIS / shoes - ALDO / bag - MOHITO / watches, cuff - DW 

0 comments: