GIFT GUIDE BY DOM + SAMSUNG GIVEAWAY


Ahoj brouci, dělá mi velkou radost, jak aktivně jste se zapojili do první vánoční soutěže a proto hned přicházím s jednou další, která je součástí velkého článku a videa zaměřeném na tipy na vánoční dárky. V rámci toho bych vám ráda ukázala tipy na dárky, mezi který jsem záměrně zahrnula pár klasik, který byste vymysleli i sami a pár takových, který považuju za mega originální a mám strašnou radost, že se s váma o ně můžu podělit a vy tak můžete někoho pod stromečkem pěkně překvapit. Zároveň si taky myslím, že když už někomu kupujete dárek a nemáte uplně extrémně nízkej rozpočet, je určitě lepší koupit jednu dražší a kvalitnější věc než několik drobnějších blbostí, složte se na dárek rodičům třeba se sourozenci, v partě se složte na dárek pro kamarádku a tak. Tipů tady dnes najdete docela velkou spoustu, pro ozvláštnění jsem udělala i video ve vánočním ladění (ta mikina ❤) a na konci článku si můžete zasoutěžit právě o jeden z dárků, o kterých bude řeč i ve článku.



KARTÁČEK NA PLEŤ
První tip je spíš pro křehčí pohlaví a jedná se o čistící a masážní kartáček na pleť od značky Bellissima. Kartáček obsahuje tři různé nástavce - na citlivou pleť, na normální a nástavec na masáž. Používat se dá jak na obličej, tak na dekolt a během minuty krásně rozjasní pleť a zbaví ji nečistot a odumřelých buněk. Skvělost pro každou holku, co o sebe ráda dbá - což je každá! Já jsem třeba v péči o pleť pěknej lenoch a tyhle vymakaný přístroje mi tak strašně ulehčujou práci.


LUSH
U péče o pleť a tělo obecně ještě zůstanem, protože tady mám na řadě Lush. Cokoliv v Lushi koupíte jakýkoliv ženský, setkáte se VŽDYCKY s rozzářenýma očima. My prostě Lush milujem a nejradši bychom z něj měly všechno. Mezi moje největší oblíbence patří krémy na ruce, fialovej šampon. sprcháč Lord of Misrule (kterej mi už zase došel #plakám) a scruby na rty v kombinaci s liptintama. Skvělej je i Elbow Grease na péči o tetování nebo tělový kondicionér.


DOPLŇKY K TELEFONU
Power banka je něco, co potěší uplně každýho, kdo má telefon přirostlej k ruce - což je dnes už skoro každej žejo - a s touhle od Samsungu rozhodně nešlápnete vedle, protože má krásnej hladkej design a boží světle modrou barvu. Hodnotím ji teda jako unisex a rovnou vám přiznávám, že se o ní doma s Kubou přetahujem od prvního dne, co ji máme. Co mi stihl zabavit ještě dřív, než jsem je stihla vyzkoušet, jsou nezamotávající se sluchátka, který v uších držej jak přibitý, v batohu se nezašmodrchaj a opět maj moc hezkej design. Takovýhle věci určitě taky jako dárek moc potěšej - je to hezký a ještě praktický!

OVERAL NA SPANÍ NEBO NA DOMA
Overaly jsou strašně pohodlná věc a to hlavně na doma. Já jsem si na Skippy už loni zamilovala ty chlupatý a letos jsem neodolala novince na spaní, která je natolik vytuněná, že už se na záchodě nemusíte svlíkat do naha, protože u spacích modelů nejsou přišitý záda a zadek k sobě, takže ten zadek můžete v pohodě vystrčit. Extrémně pohodlný, vtipný a vychytaný.

BARBERSHOP
Ukažte mi chlapa, kterej nemá rád, když o něj někdo pečuje! Natož když se jedná o experty v oboru, který právě v Tony Adam´s barbershopu najdete. Byla jsem se tam podívat a tak designový místo jsem dlouho neviděla. Z každýho centimetru tam cáká mužnost, nádherně to tam voní a kdybyste viděli to obrovitánský zrcadlo na opráskaný zdi - no já bejt chlap, tak jsem tam pořád. Tak to dopřejte tomu svýmu (příteli, kamarádovi, bráchovi, taťkovi...) a nechte je hýčkat a pak se těšte, jak jim to bude profesionálně ostříhaným a oholeným slušet.

VLASTNÍ VOŇAVKA
O Perfumed Prague ode mě ještě uslyšíte v samostatným článku, kterej chystám později, teď aspoň stručnej nástřel, protože podle mě je jen málo geniálnějších dárku než něco takhle originálního. Věděli jste, že v Praze existuje nově místo, kde si můžete vytvořit svoji vůni přesně podle svých preferencí, během čehož vás provází profesionál, který vám radí poměry jednotlivých ingrediencí, aby spolu správně fungovaly? Já jsem to ještě před pár dny netušila a při samotné aktivitě jsem se cítila jako malej chemik a neuvěřitelně si to užívala. Vytvořila jsem si extrémně silnou vůni z mých oblíbených ingrediencí v sprcháčích a svíčkách - převážně se jednalo o pačuli, kardamom, neroli a květ bavlny. Nikdo jinej nikdy nebude mít stejnou vůni jako já a to mě strašně baví. V obchůdku můžete jako dárek zakoupit prázdnou lahvičku, kterou darujete pod stromeček a obdarovaný si s ní pak do obchůdku přijde a vytvoří si do ní tu svou exkluzivní vůni. 

ČOKOLÁDOVÉ PRALINKY
Moc milým dárkem může být i originální bonboniéra. Já jsem teď od mamky dostala tyhle homemade pralinky, který jsou jak umělecký díla a každý chutná uplně jinak a dopředu je to překvapení.

KNIHY
Hrozně vděčným dárkem jsou i knížky a rozhodně si každej z nás aspoň jednu přeje. Ne vždycky je ale na čtení čas a proto přišel Martinus se skvělým nápadem na kampaň Daruj čas na čtení a k zakoupený knížce dostanete i kartičku, na kterou vyplníte věnování a co pro daného člověka uděláte, aby měl on čas na čtení. To mi přijde fakt milý a hezký.

DIÁŘ
Diář potřebujem každej a já mám pro vás tip na ten svůj oblíbenej, kterej ale doufám všichni dávno znáte. Kluci, co vytvořili Doller, jsou totiž strašně super a kreativní, takže jim pod placem vzniklo i třeba tohle nádherný promo video plný záběrů nahánějící husí kůžu z adrenalinu. Doller je vlastně motivační diář, do kterého si kromě povinností zaznamenáváte svoje cíle a pak je máte možnost zhodnotit. Další výhodou je i to, že si ho můžete pořídit kdykoliv, protože nemá předvyplněný datumy a není teda třeba ho mít od ledna do ledna.

YANKEE CANDLE
Yankee svíčky jsou dost drahý na to, aby je člověk kupoval sám sobě, ale zároveň je všichni milujem, takže za mě naprosto ideální materiál na dárek. Většina vůní je navíc tak boží, že voní všem. Vydrží sto let a provoněj celej byt. Moje nejmilejší jsou všechny vánoční a pak Lemon Lavender.

MERCH
Youtberskej merch je opět něco, čím uděláte strašnou radost, pokud víte, že člověk danýmu youtuberovi fandí. Já mám třeba sbírku věcí od Zoelly a rozhodně tím nekončím, protože ty věci jsou krásný, všechny je používám a krásně se na ně dívá. Svůj merch má dnes v podstatě každej druhej youtuber a vy máte nepřeberný možnost výběru. Ani se nemusíte omezovat na youtubery, já bych třeba byla ráda za něco od Garand brand. #fan

SPORTOVNÍ OBLEČENÍ
Dát kvalitní sportovní oblečení kamarádce, co tráví většinu volnýho času ve fitku je trefa do černýho. Mrkněte třeba na Gymshark nebo na Kari Traa, což jsou dva mý oblíbenci, o kterých se poměrně rozsáhle zmiňuju i ve videu.

A co se týká slíbené soutěže nakonec - MODRÁ POWERBANKA od Samsungu už se k jednom z vás moc těší. Požadavkem je opět pouze zalajkování mé fb stránky, kde budou vyhlašovány všechny výsledky a 
do komentáře mi napište, který ze zmíněných dárků byste chtěli dostat nebo darovat + jaká aplikace dává vašemu telefonu zabrat nejvíc.

A víte co? 
Dobu soutěže jsem se nakonec rozhodla prodloužit a vítěze vyhlásím 15.12 na svém fb.

0 comments: