MERINO DETAIL

Dnes se hlásím pro změnu s outfitem a to poměrně netradičním. V tý kose, která venku je, jsem se musela přeorientovat na trochu promyšlenější oblíkaní, než že na sebe ráno hodím tričko, cardigan bez zapínání a kabát bez zapínání, což se mi několikrát stalo a po cestě do práce mi ještě zima nebyla, zatímco odpoledne jsem se málem profackovala a nechápala, kde je můj mozek, když se ráno oblíkám. Když mi ale přišlo od mý milovaný značky Kari Traa triko z merino vlny, což je neskutečně příjemnej, pohodlnejch a hřejivej materiál, napadlo mě ho využít jako jednu vrstvu oblečení a nechat třeba koukat rukávy. Vznikne tím zajímavej detail a já tak můžu klidně mít i ten nezapnutelnej kabát, protože je mi krásně teplo. A taky se strašně těším na hory, protože primárně je tohle oblečení myšlený jako podvlíkací prádlo na lyže a když ho mám na sobě, tak už jsem myšlenkama na širokejch alpskejch sjezdovkách. Doopravdy tam ale budu až v půlce ledna po ekonomických státnicích, haha. Už aby to bylo!
Abych ale neodbíhala od hlavního tématu - jak se vám líbí takhle nevšedně využitá vrstva? 
A ještě jedna důležitá informace na závěr - na instagramu bude dnes probíhat soutěž o 3 Kari Traa mikiny, tak pozorně sledujte, ať vám to neuteče! 

Shirt - KARI TRAA / pants - TOPSHOP / coat - ZARA / bag - LINDEX

0 comments: