INDOOR SURF



Tipů na materiální dárky je všude plno (a já se nedivím, i já něco na tohle téma chystám), ovšem co jsem nikde moc nenašla jsou tipy na zážitky! Protože zážitky jsou naprosto geniální dárek a my jsme dnes s Kubou měli díky tomu super skvělej den. Dostali jsme totiž možnost si vyzkoušet indoor surfování v Letňanech. Nepamatuju si, kdy jsme se večer doplazili domů tak zničený a zároveň tak vysmátý a plný endorfinů
Ale vezmem to klasicky postupně, jak už to u mě znáte...
.
První věcí byla samozřejmě instruktáž. Pro nás dokonce soukromá, protože hádejte kdo si nepřečetl detailní informace o zážitku až do konce a místo 40min předem dorazil 4min před rezervovaným časem? Anooo, přesně my.

Pak jsme na sebe nasoukali neopreny, vyfotili se u palmy #jaknaBahamachzejo a šlo se na věc.

Tady vidíte kromě jedný ostřílený surfařky mě i jak to vypadá, když koupíte zážitek jen svýmu partnerovi. Můžete sedět v kavárně a pěkně v suchu se smát tomu, jak každou chvíli zahučí do vody a hádat, jestli to tentorkát bude po hubě nebo po zádech.

Tuhle fotku jsem s váma sdílela na instagramu i na facebooku, protože prostě dokonale vystihla můj počáteční stav - bylo to nestabilní a STRAŠNĚ JSEM SE BÁLA. Protože když spadnete, tak vás síla tý vlny vyhodí až nahoru, kde se zastavíte buď svojí šikovností sami nebo prostě o zeď (vypolstrovanou, samozřejmě, ale stejně) a asi nemusím říkat, jaká varianta nastávala v mým případě.

Z počátečního křečovitýho držení se instruktora bylo lehký jištění jednou rukou...

Tadáááá - a šlo to i samo!

I když občas to byl dost boj :D #dominikoneřvi

Jedna půlce je pro lidi, co jezdí s pravou dopředu a na druhá pro s levou přední. V pravý přední jsme byli jen dva lidi a v levý čtyři, celkem teda 6 účastníků a já bych klidně uvítala u víc, protože jsem si vůbec nestíhala odpočnout a chudák pán z mýho dvojtýmu musel být na prkně pořád.

Kuba to taky zvládal i sám.

Ale občas nás to prostě sundalo a letěli jsme :D

Kromě surfu ve stoje jsme zkoušeli i plovák, což mi šlo mnohem hůř - nechápu - a celá jsem se při tom odřela. Nakonec jsem teda radši vzala do ruky foťák a fotila Kubovo řádění.

A myslím, že tahle fotka vás musí přesvědčit o tom, že je to skvělej tip, protože víte, jak často se Kuba směje :))))

Tady jsem chtěla bejt frajerská surfařka a udělat Aloha, který jsme dělali pár let zpátky na windsurfingu a až doma mi došlo, že jsem to udělala uplně blbě :DD #místosurfařkyzadebila 

No a surf aréna se s námi rozloučila nádherným červeným západem slunce, kterej si zasloužil pár fotek s pocuchanejma mokrejma vlasama, vyčerpanýma úsměvama a jiskřícíma očima.

Věřte mi, že po hodině na vlně jsme byli uplně vyřízený, dost omlácený (za nešikovnost se platí holt no :D) a hladový. První cesta teda vedla na kafe a druhá do Husy na náš oblíbenej tatarák. A abyste věděli, bolej mě i ruce, když teď cvakám do klávesnice. 

Ruce. 
Ze surfování. 
Asi dobrej full-body-workout. 

No a celej večer si pouštíme dokonala tohle video a brečíme smíchy. Škoda, že nemáme natočený všechny ty držkopády, to by byl sestřih!



A já už bych jen doplnila, že jsem strašně ráda, že mám občas možnost, udělat někomu blízkýmu radost něčím takovým díky blogu a objevit tak něco skvělýho, co vám můžu doporučit. 

Myslím, že se všichni shodnem, že vidět partnera s širokým úsměvem na rtech je to nejlepší.

A co vy? Plánujete dát pod stromeček nějaký zážitky? Vybírat můžete třeba na Adrop.cz a už v sobotu se dozvíte, co byla ta šílenější věc, do který jsme šli. omg omg omg.

0 comments: