SPORTY-SKIRTY NOTE

Tak si dnes hodíme rovnou další outfit, když jich mám z minulýho týdne v zásobě tolik, jako už dlouho ne! To je ten rozdíl, když jsou prázdniny a máte na všechno AŽ MOC času. Na jednu stranu je to samozřejmě naprosto skvělý, ale na druhou si po nějaký době uvědomíte, že se vlastně jen flákáte, že se nedokopete vůbec k ničemu a ty

DNY PROSTĚ JEN TAK PLYNOU?!

Já mám za sebou spoustu dní, kdy jsem vytáhla paty jen do fitka a zas domů a měla jsem strašně moc času, kterej jsem trávila ani-nevím-jak. Asi bezcílným brouzdáním po netu, sjela jsem všechny možný seriály a nedokázala ten čas využít nějak produktivně (třeba na diplomku!) a vůbec jsem si toho volnýho času nevážila. Teď se skoro ze dne na den všechno změnilo, volnej mám maximálně víkend (jako většina lidí, já vím), skoro každej den vstávám za tmy (taky jako většina lidí :D) a je to prostě mě fakt změna. V ten moment zazvonění budíku mě to dost sére, nicméně když si ve dvě odpoledne uvědomím, kolik už jsem toho stihla a že pár dní zpátky jsem touhle dobou teprve začínala "něco dělat" a někdy ani to ne, jsem za tohle fakt ráda. Sice toho najednou mám fakt hodně (a bude hůř) a trošku mě to nervuje, ale i tak mi přijde, že najednou stíhám i víc svých věcí než v tom flákacím režimu... Máte to někdo taky tak nebo jsem jediná, kdo je takhle vyplesklej z přechodu na dospěláckej život?

A druhá podstatná otázka - jak se Vám líbí dnešní outfit? Když jsem si objednávala tuhle crop mikinu, chtěla jsem jí nosit na cvičení, ale při jejím prvním vyzkoušení mě hned napadl tenhle outfit a musela jsem ho rovnou zrealizovat. K úzký sukni jsem pak přidala Superstary, aby to bylo víc do tý sportovní noty a kšiltovku, co mi Kuba koupil v pánským oddělení Zary potom, co jsem si jí tam během jednoho tejdne asi třikrát dala na hlavu.

Bomber - STRADIVARIUS / crop shirt - ADIDAS via WOODIES / skirt - H&M / cap - ZARA MEN / bag - MANGO OUTLET / watch - DANIEL WELLINGTON (MEN) 

0 comments: