DREAMY COAT

Hádám, že každá z nás už uklidila letní část šatníku do nejtemnějších zákoutí skříní a úložných prostor a vytáhla ty teplý věci. Věci, na který přes léto vesele zapomenem a pak se radujem, kolik těch kabátů a svetrů vlastně máme. Anebo taky ne. Možná taky zjistíme, že máme milion věcí na podzimní počasí, trenchcoaty, lehký bombery, kožený a koženkový bundičky v 10 barvách a nechápem, kdy jsme ty věci vlastně dřív nosily, když na ně počasí vlastně vůbec nebylo. 
Nebo bylo jen pár dní, kdy jsem asi ani nikam nechodila a vůbec je nezaregistrovala. Tak či tak je tohle přesně můj případ a vyndávat ty opravdu zimní kabáty ještě nehodlám, protože je teprve říjem. Přesně do tohohle počasí mám ale svůj novej myší kožíšek. Volal na mě z Pull&Bearu už na dálku a na dotek byl ještě hebčí než jsem čekala. Vyzkoušela jsem si ho a zjistila, že nejde zapnout,  což mě trochu rozhodilo, nicméně během pár vteřin už mě hřál, takže jsem mu tenhle jeden nemilý detail odpustila a domluvila se s ním, že bude velmi dobrým kamarádem s tou spoustou šál, kterými můj šatník oplývá, takže tradáááá - představuju Vám kabátek myší kožíšek, kterej teď budu nosit asi dokud nezačne sněžit a pak teda vytáhnu ty zimní zapínací.
PS: Tu Matt&Nat kabelku miluju taky nejvíc na světě a to, že se do ní nevejde notebook je jen malej problémek, kterej se vyřeší tím, že si na něj pořídim nějakej pěknej obal a budu ho nosit v ruce!
PS2: Na ty hodinky z www.danielwellington.com máte ode mě slevu 15% při zadání kódu "dombydom", myslím, že před Vánocema docela príma věc a ty černý jsou navíc fakt geniální (a já mám pánský, bacha na to!).

oat - PULL&BEAR / jeans - MANGO OUTLET via FASHION ARENA / top - ZARA / scarf - H&M / shoes - VAGABOND / bag - MATT&NAT via URBANLUX

0 comments: