MBPFW - FAVS BY ODIVI AND LUKAS MACHACEK

Původně jsem myslela, že ty fotky fotím jen pro sebe a zahrnu je třeba do nějakýho Week in pictures, ale u minulýho článku vyjádřilo hodně z Vás zájem právě o detailnější dojmy z fashion weeku a já se proto rozhodla se s Vámi o ně podělit a ukázat Vám na fotkách svý oblíbený kousky z přehlídek ODIVI  a Lukáše Macháčka. Jsem si jistá, že při prohlížení fotek na první pohled poznáte, kdy už se jedná o fotky druhého jmenovaného. Jak už jsem zmiňovala minule, na fashion week jsem se dostala poprvé a hrozně si tý příležitosti vážím. Zpětně mě trochu mrzí, že jsem nevychytala přehlídek víc, ale tý negativní náladě se mi v neděli nedařilo vzdorovat a v pondělí jsem ještě prošvihla Polanku, protože jsem potřebovala stihnout vlak. ODIVI a Macháčka jsem si ale užila uplně na maximum, každej model mě bavil a celý přehlídky byly skvěle zorganizovaný a atmosféra uplně pohlcující. Moc se mi líbily i prostory, bílá garáž a stříbrný dveře holt nemůžou vypadat špatně. No a co se týká dojmů z návštěvníků, tak po lehkém prvnotním zděšení z mnoha outfitů a hlavně výrazů lidí typu "královna světa", jsem se od toho další den dokázala odprostit a všímat si právě jen detailně vyladěných outfitů, o který nebyla nouze. A taky jsem se přestala srovnávat s těma, co vypadaj naprosto dokonale, bohatě a světaznale, haha. Nejspíš bych nad východem mohla stát hodiny a beze slova jen pozorovat lidi, protože tolik zajímavých kreací jen tak člověk neuvidí. Spousta se mi toho zdála přestřelená, ale k někomu to prostě šlo. A přiznejme si, každý z nás, kdo by dostal možnost vynést na takovou akci extravagantnější model od návrháře, určitě by do toho šel. 
Užijte si fotky a dejte mi vědět, jak na Vás zapůsobily.

0 comments: