GASTRO TIP: KAVÁRNA KOČIČÍ

O tom, že jsem totálně milovala hradeckou kočičí kavárnu, určitě víte. Ta se bohužel zrušila a bylo otázkou času, kdy se mi podaří objevit nějakou jí podobnou. A dnes odpoledne se to povedlo a já jsem z toho tak nadšená, že se o to s Vámi musím takhle hned podělit! Kavárnu Kočičí jsme našli v Karlíně, pár kroků od zastávky Karlínské náměstí. Jasnou volbou bylo v tom horku ledový kafe a a na ukojení mlsných chutí mrkvovej dort. A spousta kočiček na mazlení. Na stolečku jsme našli i "manuál", kde byla každá kočička popsána včetně toho, co má ráda, jestli se smí hladit a zvedat a tak dále. Třeba i to, že jedna kočičí dvojce miluje dorty, tomu jsme se nejdřív jen zasmáli a pak jsme o dort málem v pikosekundě přišli :D. Celej prostor kavárny na nás působil neuvěřitelně vlídně, takovej ten jinej svět, milá obsluha, velkej výběr dortů i pití a s možností sojovýho mlíka. Prostě ťipťop!

Tahle měla naprosto super zbarvení, uplně jak namalovaná.

Tady začíná série s kočkou a dortem!

Neváhala ani chvilku a po dortu se nám začala vrhat a tak bylo nutný ho bránit, Kuba má kdyžtak na instastories i video jednoho takovýho útoku :D.

"Dej tu ruku na chvíli pryč, ať mám hezkou fotku, to přece nestihne mezitím ukousnout!"

...stihla :DDD

A další srandička, kocour libující si v chození po zádech, což měl napsaný i v manuálu, ňuňuňu.

Před odchodem jsme ještě sešli do spodního patra a já si tím definitivně potvrdila, že tohle je moje nový oblíbený místo v Praze. Teď za hezkýho počasí se dobře sedí nahoře v proskleným prostoru a v zimě už se vidím tady dole, v křesílku s kočkou na klíně a s psaním diplomky.

Tak co, líbí? Já myslím, že je to skvělej tip pro milovníka koček, když ji zrovna doma nemáte a chybí Vám pomazlení a ta útulná atmosféra v přítomnosti nějakýho chlupáče. Tak se tam dole třeba v zimě potkáme, jo? :))

0 comments: