WOLFGANG



Bydlet v garsonce a být typická žena sběračka je zlo. Mám strašně moc věcí a nemám je kam dávát, takže to strkám všude možně a až při velkým úklidu nebo předstěhovací mánii, která ještě pořádně ani nezačala, spoustu věcí nacházím. Napsala bych ztracených věcí, ale považujete se něco za ztracený, když už ani nevíte, že to vlastně máte a nijak se po tom nepídíte? :D No nějak takhle jsem znovu-objevila tuhle Wolfgang mikinu/šaty, co mám už určitě přes dva roky a měla jsem jí na sobě fakt párkrát. Jednu dobu jsem měla pocit, že je na mě moc drsňácká a že se to ke mě vlastně nehodí, pak jsem na ni zanevřela z osobních důvodů a teď jí konečně začnu pořádně nosit, protože jsem znovu-objevila i její pohodlnost a kvalitu. Jsem ráda, že konečně takový věci vnímám a přestávají se u mě vyskytovat nákupní záchvaty v řetězcích, místo toho radši investuju do toho kvalitnějšího a brzo třeba dojde i na ten COS, haha. 

























Kabát - GATE (to není zrovna ta ukázka kvality, ale ukořistila jsem ho před pár lety ve slevách za asi 250,- a furt drží, takžeeee :))) / mikinošaty - WOLFGANG / boty - TIMBERLAND (OFFICE SHOES) / kabelka - MOHITO / rtěnka - THE BALM / límec - UPLETENEJ OD BABIČKY ❤

0 comments: