MILANO FULL OUTFIT

Asi jste si všimli, že jsem si přes vánoční svátky naordinovala offline mód. Zaprvé proto, že jsem byla s rodinou na chatě mimo signál, kde byla náplň dnů pohádky-pohádky-a zase pohádky, takže jsem nemohla nic psát ani kdybych chtěla, zadruhé jsem neměla v zásobě skoro žádný materiály, protože jsem před Vánocema odevzdávala teoretickou část diplomky a dělala první předtermín a zatřetí proto, že jsem si prostě chtěla dát pár dní pauzu a načerpat novou vlnu inspirace. V nejbližší době chystám změnu designu a už se na to moc těším. První půlka ledna budu mít sice sakra náročnou, protože mě čeká intenzivní příprava na ekonomický státnice, ale až to budu mít za sebou, zdejchnu se na týden na italský svahy a pak se s přítelem stěhujeme do většího a já se nemůžu dočkat toho vybavování a zabydlování se. To k stručnýmu nástinu mých uplynulých a taky budoucích dní a dnes se můžete mrknout na outfit, ve kterým jsem strávila sobotu v Miláně a kterej jste mi už v minulým článku chválili. Přišla mi škoda ho v tom hezkým parku nenafotit a tak si můžete detailně prohlídnout, jakou pohodlnou kombinaci jsem tentokrát zvolila.

Coat - ZARA / long shirt - LINDEX / crop shirt, jeans, scarf - H&M / bag - MOHITO / shoes - ALDO 

0 comments: