2016


Dobré poslední ráno roku 2016! 

Už to zase uteklo a já si tentokrát odpustím ty klišé řeči o tom, jak rychlý to bylo - pro mě to totiž tentokrát rychlý nebylo, zažila jsem toho totiž neuvěřitelně moc a příprava tohohle článku mi působila několik dní širokej úsměv na rtech. Splnila jsem si tolik přání, viděla spoustu nádherných míst, změnila životní styl a i blogově jsem se posunula uplně jinam. Všechny tyhle poznatky a vzpomínky bych s vámi dnes ráda projela, vypíchla to nejpodstatnější a společně s vámi si připomenula, co mi celej rok postupně přinesl a jak jsem to s vámi neúnavně sdílela. Jdem na to! ❤
CESTOVÁNÍ

SLOVENSKO, VYSOKÉ TATRYHned začátkem ledna jsme s drahým (ještě jako poměrně čerstvej pár) vyrazily na snovej víkend k Štrbskýmu plesu. O pobytu v pohádkovým hotelu Kempinski si můžete přečíst TADY a TADY.


ITÁLIE, LIVINGO Po zkouškovém následoval zasloužený prodloužený víkend na sjezdovkách v Livignu, kde jsem byla poprvé. Taky to bylo poprvé na horách bez rodičů, haha. Článek TU.

USA, CHICAGO - Další výlet (na začátku léta) byl tím nejvzdálenějším, který jsem zatím podnikla. Vyrazili jsme s rodičema za bráchou do Ameriky, kde mu končil jeho rok studijního pobytu. Chicago mi naprosto vyrazilo dech a zůstalo na první příčce všech míst, který jsme za oceánem viděli a patří k jedněm z těch míst, kam se nutně musím ještě někdy podívat. #inlove. Článek z prvních dvou dnů TADY a z posledního dne TADY.

CANADA, NIAGARSKÉ VODOPÁDY - Jen málo věcí je na pohled krásnějších a obdivuhodnějších než právě Niagáry, který jsme navštívili během naší krátký návštěvy příbuzných v Kanadě. Článek plnej ohromujících fotek najdete TADY.

USA, NEW YORK - Město, co nikdy nespí a kde na vás na každým kousku dýchá gossip girl. Konečně i já můžu říct, že jsem ho viděla a bylo to něco neuvěřitelnýho. Články plný dojmů z jednotlivých dnů jsou TU, TU, TU a TU.

TUNISKO, DJERBA - Aby těch poprvý letos nebylo málo, čekala mě ještě první dovolená s přítelem. Tak nějak jsem se na tohle těšila celej svůj dosavadní život a bylo to naprosto kouzelný. Článek z celýho týdne je TADY a o zážitku na skůtrech s delfínama TADY.

NĚMECKO, DRÁŽĎANY - V Drážďanech jsem byla už loni, ale letos jsem se do tohohle krásnýho městečka podívala hned dvakrát. Jednou v listopadu a jednou v prosinci. Obojí bylo boží, má to tam svou atmosféru, který jsem já naprosto propadla a pokaždý tam pojedu s nadšením! Koho by zajímal článek, tak TADY.

ITÁLIE, MILÁN - Posledním letošním výletem byl Milán, kam jsme se s Kubou podívali týden před Vánoci a bylo to pro změnu kouzelný. Vím, že jsem tohle slovo použila už několikrát, ale já to takhle s cestováním mám a je to slovo nejvýstižnější! Článek jste před pár dny četli TU.



BLOGOVINY

Ohromně důležitou částí tohohle shrnutí jsou i blogový úspěchy. Pojmula jsem to tentokrát tak, že bych vám ráda ukázala, jaký kampaně byly moje nejoblíbenější a s jakýma značkama jsem si spolupráci nejvíc užívala a užívám.


OLYMPUS - Míša a Josef z Olympusu se o nás starají jako o vlastní, v Hubu nám vybavili Olympus Room se vším, co jako blogerky potřebujeme a našim Penům pravidelně poskytují rady a drobné i větší dárečky v podobě nových obalů, popruhů a kabel a já za to strašně děkuju!

HOLČIČÍ TATRY - Společná aktivita Elite Bloggers, která se vydařila do posledního puntíku byl víkend v Tatrách, testování lyží a dokonalej den ve SPA. Články samozřejmě nemůžou chybět, z prvního dne je TADY a z druhýho TADY.

KARI TRAA - Hádám, že moje spojení se značkou Kari Traa vám uniknout nemohlo. Tahle spolupráce je se mnou snad ze všech nejdýl a já nemůžu být spokojenější! Nejen, že ty věci miluju a nakazila jsem tím i lidi okolo sebe, ale taky si každý focení neskutečně užívám, vždycky je okolo báječná banda lidí a samotný focení je šíleně zábavný a vtipný. O tom zimním si můžete přečíst TADY.

DOUGLAS - S Douglasem už jsme taky jedna rodina a nesmírně si toho všechny vážíme, tady opravdu můžu mluvit za všechny, protože několikaměsíční kampaň pro Douglas byla obecně jednou z našich nejoblíbenějších a já už se těším, co dáme dohromady v dalším roce. Zaprvé proto, že Hanka, která s námi vše řešila, je naprosto boží a nejmilejší, strávili jsme s ní už spoustu hodin a vždycky jsem se dozvěděli něco vychytanýho. Kromě toho nás totálně rozmazluje a při každý příležitosti nám chodí nádherný dárky, ze kterejch já mám pokaždý Vánoce, protože je opravdu všechny využiju a to se jen tak nestává. 

PANDORA - Kampaně s Pandorou jsou taky něco, na co jsem hrdá, protože jde o celosvětovou značku, kterou miluje spousta žen! V kampaních hrajou prim kvalitní a hezky zpracovaný fotky a víte, že to já ráda.

NESPRESSO - Tady platí víceméně to, co pro Pandoru. Jediná škoda, že v našem Coffee Corner v Hubu nepotkáme Clooneyho.

ADROP - V rámci kampaně se zážitkovým portálem Adrop.cz jsme byli s Kubou v listopadu na umělý vlně v surf aréně (článek TADY) a navíc jsme od nich dostali jako vánoční dárek bungee jumping, což byl pro mě jeden z nejsilnějších zážitků ne letos, ale za celej život, haha. Emotivní článek v přítomným čase TADY.

UGO - Další skvělej partner na dlouhodobé kampaně. Vlog z Ugo Očisty TADY.

RESTAURACE - Díky blogu jsem byla pozvána na degustace do několika skvělých restaurací. Článek z restaurace Kalina najdete TADY a z Tančícího domu TADY.

URBANLUX - Fotili jsme editorial pro Happy Socks a výsledný fotky MI-LU-JU. Všechny je najdete TADY.

❤ No a díky Vám jsem se umístila na 8.místě v Blogerce roku v kategorii LIFE 

AKTIVITY

Z blogových aktivit se dostáváme k těm offline aktivitám. I v ČR nebo prostě v Praze jsme toho s Kubou za ten rok podnikli docela dost a byla by škoda si to nepřipomenout!

Tak třeba spoustu hodin strávených na NÁPLAVCE s kafem nebo s dobrotama z farmářských trhů.

Nebo můj první pražskej ples!

Půlvýročí na Žižkovský věži.

Celodenní výlet do Zoo.

Toulky po vinařských sklípcích na Moravě..

Nebo můj první výšlap na Vítkov s naprosto dokonalým výhledem. A k tomu vám taky musím nasdílet TENHLE outfitovej článek, protože to prostředí je prostě něco.

ČESKÝ KRUMLOV, kam jsem jako blbeček odjela bez foťáku a bez peněženky - to chceš :D

BÍLÁ VĚŽ V HRADCI, kde jsem byla po renovovaci taky poprvé, ale výjimečně jsem dělala průvodce já Kubovi a ne on mně.

JUMPPARK, kterej byl naprosto geniální, kdyby mě z toho pak x dní nebolely kolena!

Soukromá vířivka pro drahého k narozeninám!

A a a šlapadla



DOBROTY

Pro jídlo skoro žiju a proto je potřeba vám ukázat i to, kde jsem se letos najedla nejlíp! V LE BURGERU jsem si zamilovala jablečnej burger.

A pozdějc jsme objevili DISH a udělali si z něj sváteční restauraci. Už abych měla za sebou ty pekelný státnice a my si pochutnávali na batátovejch hranolkách a na velikým ananasovým burgru.

YAM YAM máme prostě po cestě - i když teď už vlastně jen měsíc! A tak jsme tam taky končili poměrně čast!

FARM LETNÁ je srdcovka od prvního rande, o kterým jsem psala TADY a je to jeden z nejčtenějších článků celýho roku.

MY RAW CAFÉ je moje obsese a myslím, že už navždycky! Ty dorty jsou prostě nejlepší!

Nejlepší donuty má jednoznačně DONUTERS.
A chai latte zase KAVÁRNA CO HLEDÁ JMÉNO. Nově tam taky mají kafe s Nemlékem a to potřebuju co nejdřív ochutnat!

Zmrzlinu obecně má nejlepší CRÉME DE LA CRÉME, ale slanej karamel a levandule je nejlepší v ANGELATU.


CACAO je tradice a ty velký brunche jsou prostě moje oblíbená aktivita!

HOME KITCHEN na Andělu mě uchvátilo snídaní avokádo-vejce-slanina, na kterou bych mohla chodit denně a mám dojem, že nic jinýho tam ani nezkusím, protože tohle je prostě pro mě blaho.


ŽIVOTNÍ STYL

První půlrok byl ve znamená ohromnýho makání na sobě a druhej půlrok byl boj s nerovnováhou. Baví mě to ale pořád stejně, moc dobře vím, kde jsem dělala chyby a že třeba ten první cheat day zkazil strašnou spoustu věcí - a ano, vím, že mi to někdo z vás říkal a já si tvrdila svý, ale aspoň vidíte, jak se to u mě vyvíjí a že si na všechno potřebuju přijít sama. Strašně se těším, až se zbavím aspoň nějakých povinností a budu zas moct najet na svůj milovanej fitness mood. Už aby to bylo! Už jen tři týdny a jedem odznova naplno. Teď teda pár fotek z toho mýho nadšení a zdravý dobroty, který jsem objevila a zamilovala si je.


NEJMILEJŠÍ

A na uplnej závěr ještě pár fotek #JakŠelČas s mým nejdražším, jemuž patří obrovskej dík za celej uplynulej rok, protože se mnou byl skoro při všem a já opravdu miluju to, jak máme náš vztah nastavenej, jak tady pro sebe jsme a jak jsme zároveň nejlepší kamarádi. Doufám a věřím, že je tohle navždy, protože i díky tomu byl tohle nejlepší rok mýho života.

Závěrečný místo využiju na dvě další nutný VELIKÝ DĚKUJU. Jedno letí k našim do Hradce za to, že se na ně můžu vždycky s čímkoliv obrátit, že tady pro mě jsou a taky za celou Ameriku, protože díky nim mám zážitky, na který nikdy nezapomenu a jsem strašně vděčná že mi to umožnili a vzali mě s sebou!

Poslední DĚKUJU letí každýmu z vás, který tyhle řádky čtete, že jste se prokousali až sem a že jste tady se mnou. Ani bez vás bych nebyla tam kde jsem a každýho z vás si moc vážím! 

Mějte všichni nádhernej konec roku a v tom příštím se zase sejdem přímo tady na Dom by Dom, snad už v novém kabátě!
xxx

0 comments: