WOODIES SHOPPING + 20% SALE


Protože jsem strašně vděčná za tu obří podporu, co od vás v poslední době cítím, rozhodla jsem se pro vás udělat několik překvápek a soutěží. A začínáme rovnou dnes. Dneska mám pro vás totiž nákupní tipy na mým oblíbeným Woodies. Woodies je e-shop s naprosto cool zbožím všeho druhu a kterej mě ke spolupráci oslovil už několik měsíců zpátky a udělalo mi to neskutečnost radost. To tak bývá, když vás osloví někdo, u koho už dávno nakupujete a kde milujete každou druhou věc. Jsem strašně ráda, že jsem se už dávno dostala do fáze, kdy si za každou svou spoluprácí hrdě stojím a za ty produkty se jsem schopná na 100% ručit. Třeba loni jsem polovinu dárku k Vánocůc jsem sfoukla právě na Woodies a letos tomu nebude jinak. Aktuálně se navíc blíží Black Friday, což znamená spoustu slev, ale taky velkej nápor na všechny obchody a rychle vyprodaný věci. Ještě předtím jsem teda pro vás zařídila 
slevu 20% na všechno s kódem "domfans", 

což je myslím totální pecka, protože obvyklý blogerský slevy nejdou nad 10%. Sleva platí do čtvrtka 24.11., to znamená týden, tak nezapomeňte něco včas pořídit. Klidně i ty dárky, však to uteče jak nic a máme Štědrej den. Připravila jsem si pro Vás zároveň ukázku věcí, které z Woodies mám já a který můžu doporučit všema deseti. Nikdy jsem z ničeho nebyla zklamaná, naopak, při každým balíčku skáču radostí do stropu. No a na konci najdete i wishlist, kterej můžete brát taky jako tipy na to, po čem třeba koukat, jestli máte rádi můj styl a občas se tady inspirujete. Určitě mi dejte do komentářů vědět, jaký kousky se vám líběj nejvíc a jestli něco plánujete pořídit sami!

Vysněný a dokonale sednoucí culottes.

Legíny, co logicky dost poutaj pozornost a jsou hlavně naprosto dokonalý! 


Černý lodičky, který by neměly chybět v žádným dámským botníku!



Nejnovější botovej přírůstek - Tubulary.



A můj aktuální wishlist:

0 comments: