#DomcaSnidaVenku BISTRO 8, MONOLOK, PARK GOLF

Miluju tradice a miluju snídaně.

A nejlepší je tyhle dvě věci zkombinovat! Proto jsme si s Kubou řekli, že každý společný víkend zajdeme jeden den někam na snídani. Hned potom většinou přidávám fotku s hodnocením na instagram, ale usoudila jsem, že by bylo fajn z toho udělat rubriku i tady na blogu a dát vám tak nějaký príma doporučení, případně nedoporučení, protože ne všude to je takový, že bychom tam rádi vyrazili znova. V dnešním dílu vám tedy ukážu snídani v dvou pražských podnicích a jednom hradeckém.

Holešovické Bistro 8 bylo mojí první volbou, protože jsem ho měla už dobu vyhlídnutý. Nabízejí tam 4 veliký snídaňový talíře a dveře se tam netrhnou. Řekli jsme si, že když je to snídaně, tak přece nebudeme jíst nic doma a vyrážíme tak pravidelně do města hladoví. To se ukázalo hned poprvé jako problém, protože než se člověk usadí, vybere a než má jídlo na stole, uplyne klidně hodina a půl, když je zrovna v kavárně šrumec. Přidejte si k tomu sezení u dveří a průvan a blbá nálada je na světě. Jídlo bylo i přes dlouhý čekání moc dobrý, zajímavé kombinace a pohankový lívance byly exkluzivní. Stejně tak druhá kombinace na fotce níže. Nebýt zkažený nálady z hladu, zimy a čekání bych se tam určitě ráda vrátila, takhle to mám ale 50:50 a radši příště vyzkouším zas něco novýho. Aspoň za jednu návštěvu to ale rozhodně stojí.

Monolok nás zklamal hned při příchodu neochotnou obsluhou, která na prosbu o rozdělení velkého stolu obsazeného pouze dvěma lidmi reagovala zakroucením hlavou a poslala nás si sednou do sklepa, kterej denní světlo neviděl ani z dálky. To se mně samozřejmě nelíbilo a pral se ve mě hlad s nespokojeností s místem. Na víkendový snídani odmítám sedět někde v umělým osvětlení - prostě ne. Takže jsme se po chvíli váhání zvedli, že půjdem někam jinam a naštěstí se nahoře zrovna uvolnilo místo a naše snídaně tak byla zachráněna. Kuba si dal klasickou anglickou a já krémový míchaný vajíčka s croissantem a lívance s lesním ovocem a slaninou, o který jsme se nakonec dělili, protože jsem měla jako obvykle velký voči. Ta kombinace byla hodně zvláštní, ale fakt chutná. Vlastně všechno bylo naprosto vynikající - včetně švestkový limonády, kterou vybral Kuba a na kterou myslím doteď.

Tenhle víkend jsme trávili v Hradci a v rámci neporušení tradice jsme chtěli vyzkoušet jeden z barů na náměstí, co nabízejí snídaně. Dobře naladěni jsme se teda po osmý ráno vydali do centra, abychom zjistili, že je vybraný místo zavřený a online to samozřejmě nikde neuvedli. Naše druhá volba s ukázala taktéž jako špatná, snídaně sice měli, ale otevřeno až od jedenácti. Obešli jsme teda náměstí, zjistili, že v Hradci se prostě asi snídaně nevedou a sedli na autobus zpátky a jeli do Roudničky do Parkgolfu, kterej byl třetí možností, kde jsme teda konečně sedli a objednali.. Kuba tentokrát zvolil český set s vajíčky, párky, pečivem a ovocem a já míchaný vajíčka a zdravý set, který měl obsahovat jogurt, musli, ovoce, ořechy a výběr sýrů. Dobrá nálada měla opět tendenci mě opustit, když přede mnou přistál talíř. Tentokrát nebyl problém v rychlosti ale v obsahu talíře. Výběr sýrů na snídani si rozhodně představuju jinak než eidam a nivu, ořechy samozřejmě nikde a jako nevyžádaný bonus dva cukrářský dortíky. Zdravý set, vážně? Už dávno nejsem někdo, kdo pořád drží hubu a krok, takže na dotaz servírky, jestli je vše v pořádku, když odnášela můj poloplný talíř, jsem odpověděla podle pravdy a bylo mi vysvětleno, že ořechy normálně bývají v musli, ale tentokrát měli jen mix se sušeným ovocem a že mi jako náhradu mohou nabídnout prezidentskou bábovku. Hmmm. Tak to jo. Na Golf už teda jedině na oběd nebo večeři, kde mají všechno perfektní, snídaně jsou tady evidentně slabá stránka.

Když jsem si to takhle všechno shrnula, uvědomuju si, že ani jedna snídaně se neobešla bez problémů a negativ :D. Tak doufám, že příští volba bude úspěšnější a budu moc ráda, pokud mi doporučíte něco,

kde jste spokojení vy 

a já si to dám na seznam míst, který chci vyzkoušet a posléze vám napsat svý dojmy. Sledujte tedy hashtag #DomcaSnidaVenku a dávejte tipy! Předem děkuju!

A abych nezapomněla, děkuju taky za všechny hlasy, co mi posíláte TADY ve finálovým hlasování Blogerky roku, ještě pořád se z toho nemůžu vzpamatovat! <3

0 comments: