GLASSES AS OUTFIT DETAIL

Tak se hlásím po promaroděným víkendu a pracovním pondělku! Tenhle outfit jsem Vám ukazovala už v den jeho vyfocení na instagramu a měl dooost velkej úspěch, tak jsem zvědavá, jestli si stejně dobře povede i na blogu. Po dlouhý době jsem se zas vrátila k pravidelným drdolům, přece jen je to mnohem rychlejší, než ráno žehlit vlasy a snažit se jim dát nějakej tvar. Kuba mi ho navíc konečně schválil - pokud mi z něj teda čouhaj volný prameny, na to pozor!! Tím primárním důvodem, proč jsem se k němu ale vrátila, jsou právě tyhle nový brýle. Nejsou dioptrický, je to prostě jen taková srandička a výraznej doplněk k outfitům - jsou velký a navíc tygrovaný. Tentokrát jsem k nim barevně doladila i celej zbytek outfitu a přidala vzorňácký tričko s mašlí. Je to zas takovýto moje klasický chameleonování. Co vy na to?

No a protože už je tady ZASE to období, kdy se horem dolem řeší blogerka roku, budu moct ráda, když mě do tý TOP10 letos zvládnete popostrčit, pokud Vás to tady u mě baví! Budu Vám moc vděčná, hlasovat můžete přímo TADY <3

Trench, scarf, glasses - H&M / pants - JENNYFER / sweater, tee - MANGO OUTLET / bag - MOHITO / shoes - C&A / watches - DW (MEN)

0 comments: