MBPFW LOOK TWO

Málem bych zapomněla, že tady mám ještě nachystané fotky mýho druhýho outfitu z fashion weeku. Přesně jsem věděla, že si tyhle boty musím vzít, protože v běžný dny na ně uplně odvahu nemám, jsou přece jen trochu šílený. Jsou ale díky velký platformě super pohodlný a zvládla jsem v nich i běhat, protože samozřejmě zase pršelo - to je totiž jistotka, když máte podpatky a po dlouhý době do rovna vyžehlený vlasy. K botám jsem zvolila volnější společenský kalhoty, průhlednou bílou košili s dlouhou zelenou vestou a doladila to zlatými detaily a přidala oblíbenou mini-kabelku z Bati, která mě tenkrát stála asi dvě stovky a nechápu, proč ji nemám ve víc barvách, protože ač je maličká, dám do ní v pohodě i foťák.
Jsem zvědavá na Vaše názory na tenhle outfit, vzhledem k tomu, že na minulej fashion weekovej byly názory hooodně rozporuplný.

Shirt - ANSWEAR / vest - MOHITO / pants - RESERVED / shoes - ČASNABOTY / bag - BAŤA

0 comments: